محصولات نانو سان


فروشگاه محصولات نانو در تهران

لیست قیمت محصولات نانو

محصولات نانو سان

بهترین اسپری نانو ماشین

محصولات نانو سان خودرو

محصولات نانوسان دیجی کالا

قیمت محصولات نانوسان آلمان

اسپری نانوسان دیجی کالا

نانو بدنه خودرو نانوسان

قیمت نانو بدنه خودرو نانوسان

محصولات نانوسان بیز

لیست قیمت محصولات نانوسان آلمان

اپلیکیشن نانوسان

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کاندوم های فضایی

یکی دیگر از نمونه های معروف کاندوم خاردار ، کاندوم فضایی است که در اصطلاح عامه به آن خاردار دشت هم گفته است. کاندوم های فضایی به دلیل شکل جالب و متفاوت به این نام خوانده احساس شد. خود دارای مدلهای ممکن است چون دکمه دار ، شمشیری ، اره ماهی و .. است. نوع قرار گرفتن خارها و شیارها روی آن ایجاد شده تا به این نام تقسیم بندی شود. کاندوم های خاردار فانتزی نیز یکی دیگر از مدل های کاندوم فضایی است. این نوع کاندومهای خاردار دارای اشکال و حالتهای بسیار عجیب و غریب هستند و به همین دلیل از شکستگی با کاندومهای ساده تفاوت بسیار زیادی دارند.خرید کاندوم سیلیکونی

از مزایای استفاده از این نوع کاندوم می توان به تحریک بیشتر نقطه جی در خانم ها اشاره کرد که باعث ایجاد ارگاسم در آنها شده است. به همین دلیل برای خانمهای که تحریک و ارضا شدند آنها اتفاق افتاده ، از این نوع کاندوم بسیار مفید است. همچنین حجم آلت را اضافه کرده و حس قدرتمندی را به مردان خرید.

نکات مهم برای خرید و نگهداری از کاندوم خاردار
یکی از مواردی که افراد مختلف به آن توجه کرده اند ، از هر نوع کاندومی درست نگهداری می شود. در صورت این موارد مهم برای این امر رعایت نشود ، ممکن است که کیفیت و کارایی لازم باشد از دست بدهد. اگر جز آن هستید که بعد از خرید کاندوم آن را به حال خود در کمد یا کشو رها توسعه دهید ، بهتر است موارد زیر را برای نگهداری آن رعایت کنید:

افزایش دمای بدن

درجه و دما
یکی از نکات بسیار مهم برای نگهداری از قندوم خاردار و یا هر مدل دیگری توجه به دمای محیط است که قندوم را در آن قرار داده است. به همین خاطر هم توصیه کرد ترجیحاً کاندوم در تاریکی و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود. زیرا با گرما خاصیت کشیدن و مقاومت خود را از دست داده و احتمال دارد در حین نزدیک شدن به آن شود.

محیط نگهداری
محیط نگهداری کاندوم خاردار هم از نکات بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه داشت. اگر در کشو خود وسایل نوک تیز چون سوزن یا تیغ دارید ، اکیداً از قرار دادن کاندوم در کنار خود خودداری کنید ، زیرا ممکن است آسیبی به کاندوم تبدیل شود و شما بدون آسیب دیدن ، از آن استفاده کنید که بارداری ناخواسته را به همراه داشته باشید باشد.

همچنین به هیچ وجه کاندوم را در محیطهای چون داشبورد یا کابینت آشپزخانه قرار داد ندهید ، چرا گرما در این محیط زیاد شد و کیفیت کاندوم را از بین برد. به همین خاطر هم در زمان نزدیک ممکن است شاهد پارگی آن باشید. از نگهداری آن در داشبورد ماشین یا جیب و کیف پول خود را نیز خودداری کنید ، زیرا احتمالاً درجه حرارت زیاد باعث افزایش احتمال احتمالی پارگی شده است با دیگر وسایل برخورد کرده و آسیب دیده است.

تاریخ مصرف و نشانه سالم بودن
قبل از خرید و نگهداری بهتر از کاندوم خاردار بهتر است تاریخ تولید و انقضای آن را کلیک کنید. استفاده از کاندومی که از تاریخ انقضای آن گذشته به ویژه اگر دارای ماده روان کننده و تأیید شده باشد باعث بروز عوارض جانبی و برخی حساسیت ها می شود.

در زمان خرید کاندوم های خاردار هم بهتر است نوشته هایی روی آنها قرار دهید تا از اصل بودن آنها مطمئن شوید و همچنین بررسی کنید که دارای مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو و استاندارد جهانی و ایرانی را هم دارا باشید.

سخن پایانی
خرید کاندوم خاردار و نحوه صحیح استفاده از آن به گونه ای که در این مطلب هم توضیح داده شد ، باعث رضایت دو طرف از رابطه جنسی شد و به همین خاطر طرفداران بسیار زیادی دارد. به همین دلیل بهتر است برای تهیه آن از طریق مراجعه به معتبری چون داروخانه ها ، فروشگاههای لوازم بهداشتی حضوری و آنلاینی چون کاندوم باز شده خریداری کنید.

قیمت کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار ژله ای

خرید کاندوم خاردار ژله


خرید کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم خاردار قابل شستشو

کاندوم ژله

قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم ژله ای قابل شستشو

  • سورن امیری