محصولات نانو سان


فروشگاه محصولات نانو در تهران

لیست قیمت محصولات نانو

محصولات نانو سان

بهترین اسپری نانو ماشین

محصولات نانو سان خودرو

محصولات نانوسان دیجی کالا

قیمت محصولات نانوسان آلمان

اسپری نانوسان دیجی کالا

نانو بدنه خودرو نانوسان

قیمت نانو بدنه خودرو نانوسان

محصولات نانوسان بیز

لیست قیمت محصولات نانوسان آلمان

اپلیکیشن نانوسان

  • ۰
  • ۰

خشک شدن موها از جمله عوارض خاصیت اتو کشیدن مو و همچنین صاف کردن به وسیله مواد شیمیایی است. هر دوی این روش باعث می شود بین رفتن روغن طبیعی باعث شود و نتیجتاً مو الاسیسیته یا خود را از دست داده و شکننده و زبر می شود. در این بین ، مهم نیست که موی شما از چه نوعی است. آن گونه که آکادمی درماتولوژی آمریکا می گوید هر نوع حرارت می تواند باعث آسیب دیدن شود. برای کم کردن این عارضه سعی کنید یا از خودکار استفاده نکنید یا اگر آن را روی تنظیمات قرار دهید پایین قرار دهید. به یاد داشته باشید که به هیچ عنوان اجازه موهای خیس را ندارید ، این کار را به منزله یا سرخ کردن موهای تان است.اتومو بابلیس


۲- شکننده شدن موها
شکننده شدن موها نیز ممکن است به دلیل استفاده اتوماتیک و یا مواد شیمیایی برای صاف کردن موها رخ دهد. در واقعیت شکننده شدن موها زمانی رخ می دهد که موهای تان به دلیل اتو کشیدن خشک شود. افزون بر این ، از آن جا که هم اتو کشید مو و هم صاف کردن به وسیله مواد شیمیایی باعث تضعیف ریشه یا موها می شود در صورت شکننده شدن شان نیز به همراه داشته باشد.

۳- از بین رفتن درخشندگی موها
بدیهی است که موهای خشک و شکننده ، جلا و درخشندگی را انجام می دهد. این امر به دلیل دست رفتن روغن های طبیعی مو است. بدون این روغن ها موها آن درخشندگی لازم را نخواهند داشت. برای افزایش درخشندگی موهای تان می تواند آن را با سرکه سیب شستشو ارائه دهد. از روغن آرگان نیز می توانید استفاده کنید.

۴- ریزش مو
صاف کننده مواد شیمیایی صدمه ای به مواد شیمیایی می زند که باعث آسیب پذیری آن می شود و البته این به معنای آن است که اگر شما می توانید ریزش مو را همراه داشته باشید. استفاده از اتومبیل نیز کمکی نمی شود ، چرا که اگر خودکار و گرمای آن را بدست آورید اگر بتوانید روی روی موها تأثیر منفی بگذارید چرا نتوانید بر روی فولیکول های شما تأثیر بگذارد؟ به طور خاص اگر از طریق اتومبیل به ریشه یا استفاده شود.

۵- خارش پوست سر
بر اثر صاف کردن مو ، حتی پوست عسر نیز ممکن است آسیب ببیند. وقتی فولیکول های مو بر اثر استفاده از مواد شیمیایی صاف کننده ی شما می میرند ، روغن کافی برای مرطوب کردن پوست سر باقی نمی ماند و این امر خشکی و خارش پوست سر را به همراه دارد که دست آخر می تواند به پوسته پوسته شود. ممکن شود.

۶- تحریک دیگر اعضای بدن
ممکن است به استفاده از اتومبیل گاز فرمالیدید تولید شود. این گاز می تواند باعث تحریک چشم ها ، گوش ها و ریه شود. از آن جا که گاز فرمالیدید گازی سرطان زا نیز هست ، بهتر است در صورت استفاده از اتومبیل دقت بیش از سه بار به خراب کنید ، اگر استفاده نکنید از آن در کنار بگذارید.

هشت توصیه و نکته طلایی برای شخصی که از اتو مو و بابلیس استفاده می کند
1 - قبل از اتو کشیدن موها ، حتما موها را با سشوار خشک کنید.
2 - بعد از خشک شدن ، از براق کننده های مو در لبا لای موها استفاده کنید.
3 - اگر موهای خیلی فر یا وزی دارید ، برای اتو کشیدن ، لایه های باریک و نازکی از موها را بردارید. برای موهای فر ، فقط قبل از اتو از براق کننده ها استفاده کنید و از واکس و کرم بعد از اتو ، برای گرفتن خورده موهای روی سر و مو خوره ها ، آن هم به مقدار خیلی کم استفاده کنید (استفاده از واکس و کرم زیاد بعد از اتو برای موهای فر ، آنها را وادار کرد و قبل از آن هم در صاف کردن موها شما را مشکل می سازد.)
4 - برای موهای صاف که فقط کمی موج دارند ، حتماً قبل از اتو ، موادی مانند واکس یا کرم مو را به مقدار کم به نوک انگشتان زده و به همه جای موهایتان بمالید تا پوششی بین مو و اتو باشد و از سوختن آن جلوگیری شود ، زیرا این موها نسبت به موهای فر شکننده تر و ضعیف ترند.
5 - برای موهای خیلی فر بعد از یک بار اتو کشیدن لایه های نازکی از مو ، مقدار کافی واکس را کف دست پوشانده و روی موها بکشید و بعد دوباره با جداسازی لایه های ضخیم تر مو ، آن ها را کاملا صاف کنید شوند.
6 - اتو کشیدن موها از ریشه ، به موها آسیب جدی رسانده و باعث ریزش می شود. پس با فاصله از ریشه ی موها ، آنها را اتو کنید.
7 - استفاده از مکرر و زیاد شدن اتوی مو باعث ریزش و کم شدن و فاصله انداختن بین موها می شود ، پس اگر فقط در مواقع خاص باشد ، این کار را انجام می دهد.
8 - موهای رنگ و مشارکت و هایلایت را حتماً قبل از اتو ، با مقدار کمی واکس مو بپوشانید تا کمتر ببینید ، چرا که باعث رنگ آمیزی و رنگ می شود ، در صورت مقاومت در برابر حرارت کم باعث می شود و به راحتی در اثر گرما ، موها از وسط. می شکنند و می ریزند.

قیمت اتومو

اتومو مکس

اتومو رمینگتون

قیمت اتومو مکس

خرید اتومو

اتومو دوکاره

انواع اتومو

قیمت اتومو پرومکس

قیمت اتومو دوکاره

اتومو سورکر

اتومو براون

اتومو چند کاره

قیمت اتومو پرنسلی

قیمت اتومو بابلیس

اتومو

اتومو پرومکس

اتومو بابلیس

بهترین اتومو

اتومو فیلیپس

اتومو کراتینه

بهترین مارک اتومو

اتومو مک

اتومو بونیتا

اتومو مک استایلر

اتومو انزو

اتومومسافرتی

اتومو مارک بابلیس

اتومو لیز

اتومو نانو

اتومو جانسون

اتومو بوش

اتومو خوب

بهترین برند اتومو

اتومو برسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی